fredag 27 april 2012

Mord på Lidingö!




ISBN: 9163700697


Så är den då äntligen klar, min första bok. Det var både lättare och svårare än jag hade förväntat mig och det fanns stunder då jag trodde att den aldrig skulle bli klar. Men så, till slut en dag så hade jag skrivit det sista ordet och läst igenom manuskriptet för sista gången. En underlig men härlig känsla.


Den cyklande polisen handlar om den sömniga polisstationen på Lidingö som leds av Kommissarie Helge Karlsson, en rutinerad utredare som efter många framgångsrika år på Rikskriminalen har tagit över tjänsten som polischef i sin gamla hemstad.


Adlibris.se
Addbooks.se
Bokborgen.se
Bokia.se
Bokus.se
Dito.se
Livrel.se
Muntligt.se

4 kommentarer:

  1. Skitkul med en Lidingödeckare! Det var fan i mej på tiden. Jag har just laddat ner den så det får bli min första semesterdeckare.

    SvaraRadera
  2. Det var bra gjort som första bok. Jag läser gärna nästa också om du lyckas få förlaget att korrekturläsa den innan den släpps som e-bok.

    SvaraRadera
  3. Kul med en deckare med mer humor än blod. När kommer fortsättningen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker det redan finns så många deckare där det sprutar blod över sidorna, det behövs lite omväxling.

      Jag håller just nu på att skriva på nästa bok som ännu inte har fått någon titel. Den ska komma ut någon gång till hösten är det tänkt.

      Radera